TILMELDING TIL GENERALFORSAMLING 2023

Der er nu åbnet for tilmeldinger til årets generalforsamling. Klik ind på linket nederst og tilmeld dig. Jo før, jo bedre.

Da vi har fået hundredvis af nye medlemmer i år, så er det måske ikke alle, der kender til denne begivenhed, så her kommer en lille beskrivelse….

I Arsenal Denmark er generalforsamlingen årets begivenhed. Der er først en formel del, hvor der kommer beretning fra formanden om årets gang i foreningen, efterfulgt af regnskab, budget og diverse opdateringer i øvrigt. Den del tager som regel halvanden time. Derefter får vi besøg en særlig gæst, der vil fortælle historier om sin tid i Arsenal. I år er det brasilianske Gilberto Silva, der kommer på besøg. For 20 år siden var han én af nøglespillerne, da Arsenal gik ubesejret gennem en hel sæson i Premier League. Det vil han garanteret gerne fortælle nogle gode historier om. Der vil også være mulighed for at stille spørgsmål og få autografer og/eller billeder med ham.

Derefter ser vi dagens Arsenal-kamp sammen på storskærm. Der vil også være mulighed for at købe trøjer og andet merchandise samt vores øl og vin.
Til sidst slutter vi dagen af med en hyggelig festmiddag, hvor der er tid til at fordøje både lækker mad og dagens begivenheder sammen med en masse andre Gooners.
Derudover kan det komme yderligere indlæg, quiz, sjov og spas. Der sker en masse.

Vi glæder os til at være sammen med jer i Kolding den 30. september.

Tilmeldingsfristen er onsdag den 27. september kl. 12.

Tilmelding her: https://arsenaldk.nemtilmeld.dk/7/

Indkøbskurv